Saturday 11 April 2015

Why Lameya?


Banyaknya supplement dalam Malaysia nie. So why Lameya? What makes Lameya different from others?

Jom kita tengok satu persatu kenapa Lameya:

1. Ingredients
- 100% natural
- Berasaskan pemakanan sunnah. Ada habbatussauda, buah delima, buah kurma, madu, buah tin, buah zaitun.
- Dilengkapi dengan kolagen ikan kod, Vitamin C, blueberry, blackcurrant aprikot, dan manisan buah pura.
- Tiada gula tiruan

2. Kebaikan/Khasiat
Daripada senarai bahan utama kita dah boleh tahu Lameya dirumus khas untuk kesihatan dalaman dan kecantikan luaran. Kebaikan atau khasiat Lameya tidak jauh berbeza dengan produk jenama lain yang seangkatan dengannya TETAPI apa yang membezakan Lameya adalah gabungan paling banyak khasiat makanan terbaik di dunia dalam setiap sachet iaitu habbatussauda, buah delima, buah kurma, buah tin, buah zaitun, dan madu. Gabungan paling banyak khasiat makanan sunnah ini menjadikan Lameya mempunyai kelebihan tersendiri. Not to mention ada kolagen ikan kod, vitamin C, blackcurrant, blueberry, aprikot. Semua bahan dalam Lameya dah terbukti baik untuk kesihatan dan kecantikan serta sesuai untuk semua peringkat umur lelaki dan wanita. 

3. Kesan
Soalan lazim - berapa lama boleh nampak kesan? Jawapannya bergantung kepada sistem tubuh individu dan disiplin dalam pengambilannya. Banyakkan minum air kosong dan tiada minuman berkafein dalam tempoh 3 jam selepas mengambil Lameya. InsyaAllah dalam masa 3-7 hari dah boleh dapat rasa perubahan dan kesan positif dalaman dan luaran. Badan rasa lebih sihat dan bertenaga, kulit lebih moist dan kurang berminyak, parut jerawat dan jeragat lebih cerah, tona kulit lebih sekata dan paling penting, glowing macam Ella & Jojie gitu.

Pengasas Lameya iaitu Ella & Jojie telah memastikan Lameya melalui proses R&D tersendiri. As public figure, they will ensure yang gabungan bahan utama dalam Lameya memberi kesan yang terbaik kepada para pengguna. Of course, mereka sendiri mengamalkan Lameya dan lihatlah hasilnya! :)

4. Harga
Paling penting. Mesti nak yang berbaloi kan (baca: murah). Clue atau key point yang penting di sini ialah - sekotak Lameya ada 30 sachets. Taking into account the best natural ingredients in every sachet and the benefits, how much we are willing to spend?

Let's do some math. Harga sekotak bahagi dengan 30 sachets. Satu sachet sehari cukup untuk sebulan. Harga satu sachet tu bayangkan dengan gabungan khasiat makanan sunnah dengan kolagen ikan, dengan vitamin C, blueberry, blackcurrant, aprikot bagai dalam tu, hmmm...MURAH kan! Jap, perkataan terbaik ialah - JIMAT!

Nak pulak harga promosi RM160 sekotak seluruh Malaysia still ongoing with FREE POSTAGE. Who knows sampai bila. But for sure not for long. Harga mukaddimah nie. Jangan lepaskan peluang k!

Dah dapat jawapan kenapa Lameya? Kalau belum jelas sepenuhnya tolong tinggalkan komen and I will answer them. Untuk jawapan pantas whatsapp 019 - 572 9072.

Selamat berLAMEYA~

Hanya Lameya..tiada lain..


No comments:

 
Images by Freepik